Чат-боти
Робот-помічник (чат-бот) працює цілодобово й може одночасно спілкуватися з усіма користувачами. За запитом користувача чат-бот миттєво контактує з ним і надає потрібну інформацію.
Логіка роботи чат-бота вибудовується на основі процесу в компанії, який буде автоматизовано.
Чат-бот може:
- надати базову консультацію
- надіслати презентацію компанії, комерційну пропозицію
- повідомити про чинні акції
- зібрати дані для попереднього замовлення
- нагадати про незавершені дії
- здійснити опитування
- виконати попередній рекрутинг шукачів роботи
Місце роботи чат-бота
- Сайт або інтернет-магазин
- Messenger (Facebook та Instagram)
- Viber
- Telegram
- Skype
Чат-бот, розроблений у MCG, працюватиме якнайпростіше, щоби користувач без зайвих зусиль міг виконати потрібну дію.
Логічність і послідовність
Під час готування сценарію роботи бота ми опрацьовуємо послідовні ланцюжки дій, а також логіку можливих діалогів.
Текстова складова частина
Тексти і репліки діалогів пише райтер, після чого їх вичитують редактор і коректор.
Типаж і настрій
Залежно від цільової аудиторії визначаються типаж робота і його настрій. Він може бути чітким і лаконічним, а може бути молодіжним, із використанням у діалозі сучасного сленгу й висловів.
Зовнішній вигляд
Це може бути просто логотип компанії, а може бути створене зображення саме цього чат-бота.