Маркетинг Консалтинг Груп

Про компанію

«Маркетинг Консалтинг Груп» (MCG) — дослідницька компанія, яка заснована в 2012 році. Ми займаємося аналітикою та дослідженнями ринку, споживчої поведінки, громадської думки, а також консалтингом у галузі маркетингу та розвитку бізнесу.

Команда

Команда MCG складається з: бізнес-консультантів, старших та молодших аналітиків, супервайзерів, рекрутерів та інтерв'юерів.

Пріоритет розуму над емоціями — ключова цінність нашої команди.

Як ми працюємо

Замовник звертається до нас із певним завданням.
І ми ці завдання, умовно, поділяємо на 2 типи:

Перший

Усі умови дослідження вже визначено і ми лише плануємо та прораховуємо реалізацію. Пропозицію щодо такого проєкту ми готуємо протягом 2 робочих днів.

Другий

Коли від замовника надходять мета, завдання, побажання, очікувані результати та, можливо, бачення реалізації. У такому разі ми спочатку включаємо нашу експертність і продумуємо хід проєкту від рівня завдань та мети (що можна отримати і, як і де застосовувати) до можливих варіантів реалізації.

Далі ми проводимо переговори. Як правило, це цікаві дискусії на тему, в результаті яких народжується найбільш оптимальне вирішення поточних завдань замовника.

Переговорний процес та підготовка такої пропозиції може тривати від 2-3 днів до 1-2 тижнів.

На підставі аналізу наших проєктів з 2012 року можна впевнено сказати, що більшість наших замовників приходять до нас саме за індивідуальним підходом до вирішення своїх завдань та за експертністю нашої команди.

Вибравши нашу компанію, ви отримуєте:

  1. Конфіденційність

    Усі дані, отримані від замовника в результаті досліджень або проведеного аудиту, є комерційною таємницею.

  2. Професійна етика та стандарти

    При проведенні досліджень ми дотримуємося Кодексу професійної етики соціолога і слідуємо стандартам якості збору і аналізу інформації Міжнародного кодексу ICC/ESOMAR.

  3. Об’єктивність і чесність

    Ми відкрито говоримо про те, що чесно представляємо дані, які повною мірою відображають реальність задля того, щоби з нею далі можна було щось робити.

  4. Професійна компетентність

    Ми вміємо робити те, за що беремося, і вміємо вчитися, щоб поширювати свою компетентність на нові сфери. Якщо ми не впевнені, що можемо виконати задачу замовника, ми або шукаємо в проєктну команду спеціалістів з необхідними компетенціями, або не беремося за проєкт.

  5. Інклюзивність

    Ми однаково рівно ставимося до кожної людини незалежно від її зовнішності, стану здоров'я, походження, ґендеру, віросповідання, соціального статусу.

  6. Етичність

    Ми не працюємо з компаніями, діяльність яких наносить шкоду людству та перешкоджає суспільному розвитку, досягненню вищого рівня життя, миру, стабільності і цілей сталого розвитку. І не працюємо з тими, хто підтримує війну в Україні.