Маркетингова стратегія

Маркетингова стратегія відображає бізнес-цілі замовника й результати проведених досліджень ринку і є основою для позиціонування та просування компанії.

Можливі варіанти формування робочої групи для побудови маркетингової стратегії:

  • команда замовника і фахівці MCG
  • команда консалтингової компанії і фахівці MCG
  • тільки фахівці MCG

У будь-якому з варіантів для розробки маркетингової стратегії важливі результати попередньо проведених фундаментальних досліджень ринку і цільової аудиторії.

Ключові складові маркетингової стратегії

  • Ключові складові маркетингової стратегії
  • Місія, цілі та цінності компанії
  • Складання портрета цільової аудиторії
  • Позиціонування ― пошук незайнятої ніші в свідомості споживача
  • Аналіз ринку та конкурентного середовища
  • SWOT-аналіз ― аналіз сильних і слабких сторін компанії, оцінка можливостей і загроз
  • Стратегія поведінки на ринку
  • Довгострокові і короткострокові маркетингові цілі
  • Маркетинговий план просування

Our Projects