Трекінг здоров’я брендів (BHT)
Після проведення установчого дослідження команда MCG приступила до класичного дослідження трекінгу "здоров’я" брендів (BHT — brand health tracking).
Дизайн цього дослідження включає низку смислових блоків та індикаторів, які піддаються кількісному вимірюванню:
- Знання та споживання
- Розгляд марок
- Сила марки
- Імідж
- Комунікація
- Знання та брендинг рекламних роликів (ТБ/Digital)
- Знання та брендинг KV (OOH/Digital)
- Активації в торгових точках
Процедура дослідження
Вибірка для BHT була побудована на основі результатів установчого дослідження та включала квоти за статтю, віком та містом проживання. Опитування проводилося методом онлайн-анкетування (CAWI) серед постійних споживачів пива. Рекрутинг респондентів здійснювався через "холодний" рекрутинг, таргетовану рекламу в соціальних мережах, а також методом "снігової кулі". Такий підхід дозволив залучити різну цільову аудиторію.Результати дослідження
Завдяки дослідженню замовник чітко і однозначно визначив позиції своїх брендів на конкурентному ринку пива в Україні за основними показниками: впізнаваністю, вибором, вподобаннями, антирейтингом, комунікацією та рекламою, сприйняттям слоганів, репутацією тощо. Ці результати доповнили та розширили дані, отримані на етапі установчого дослідження, а також протестували інструменти для подальших етапів моніторингу "здоров’я" брендів.