Дослідження впізнаваності бренду BEAUTYDERM
Український виробник косметичних засобів для догляду за шкірою та волоссям звернувся до MCG із завданням виміряти впізнаваність одного зі своїх брендів — BEAUTYDERM, який представлений на українському ринку в категоріях косметики для обличчя та тіла.
Цільову аудиторію дослідження склали жінки віком 18-40 років, які проживають у п'яти найбільших містах України: Київ, Харків, Дніпро, Одеса та Львів.
Хід дослідницьких робіт
Оскільки бренд представлений у 2-х категоріях (обличчя та тіло), було ухвалено рішення вимірювати впізнаваність для кожної категорії окремо.
Дослідження проводилося в онлайн-панелі за класичною методикою:
Top of Mind |
Перший згадуваний бренд (ТМ) при згадці про товарну категорію. |
Впізнаваність «без підказки» |
Додаткові згадані бренди при згадці товарної категорії. |
Впізнаваність «з підказкою» |
Вибір із запропонованого списку логотипів брендів (ТМ) тих, які відомі респондентові. |
Результати дослідження
Кількісно вивчено рівень обізнаності цільової аудиторії про ТМ BEAUTYDERM порівняно з брендами-конкурентами в сегментах доглядової косметики для обличчя та тіла. Було надано рекомендації щодо можливих подальших дій для підвищення впізнаваності, виграшу у конкуренції.