Дослідження

Дослідження впізнаваності бренду BEAUTYDERM

Замовник: NATURPRO

Український виробник косметичних засобів для догляду за шкірою та волоссям звернувся до MCG із завданням виміряти впізнаваність одного зі своїх брендів — BEAUTYDERM, який представлений на українському ринку в категоріях косметики для обличчя та тіла.

Цільову аудиторію дослідження склали жінки віком 18-40 років, які проживають у п'яти найбільших містах України: Київ, Харків, Дніпро, Одеса та Львів.

Хід дослідницьких робіт

Оскільки бренд представлений у 2-х категоріях (обличчя та тіло), було ухвалено рішення вимірювати впізнаваність для кожної категорії окремо.

Дослідження проводилося в онлайн-панелі за класичною методикою:

Top of Mind

Перший згадуваний бренд (ТМ) при згадці про товарну категорію.

Впізнаваність «без підказки»

Додаткові згадані бренди при згадці товарної категорії.

Впізнаваність «з підказкою»

Вибір із запропонованого списку логотипів брендів (ТМ) тих, які відомі респондентові.

Результати дослідження

Кількісно вивчено рівень обізнаності цільової аудиторії про ТМ BEAUTYDERM порівняно з брендами-конкурентами в сегментах доглядової косметики для обличчя та тіла. Було надано рекомендації щодо можливих подальших дій для підвищення впізнаваності, виграшу у конкуренції.