Дослідження

Дослідження іміджу компанії

Замовник: «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА»

Мета дослідження: виробити рекомендації з менеджменту візуальної айдентики компанії-постачальника медичного обладнання в Україні.

Аналітики MCG провели низку глибинних інтерв’ю з двома типами аудиторій, для кожної з яких розроблявся окремий гайд інтерв’ю.

Були проведені:

  • інтерв’ю з клієнтами компанії,
  • інтерв’ю зі співробітниками та менеджментом.

Результати дослідження

Результатом цього дослідження стала характеристика бренду компанії, зокрема, її внутрішнього і зовнішнього іміджу, візуальної айдентики. Вдалося також отримати інсайти щодо процесу покупки/продажу, вибору клієнта тощо.

Замовник отримав презентацію звіту з аналізом поточного іміджу компанії та рекомендаціями щодо подальшого вибудовування бренду і формування візуальної айдентики.

Додатково, в якості бонусу, замовнику були підготовлені рекомендації стосовно можливого розвитку корпоративної культури.