Дослідження іміджу компанії
Мета дослідження: виробити рекомендації з менеджменту візуальної айдентики компанії-постачальника медичного обладнання в Україні.
Аналітики MCG провели низку глибинних інтерв’ю з двома типами аудиторій, для кожної з яких розроблявся окремий гайд інтерв’ю.
Були проведені:
- інтерв’ю з клієнтами компанії,
- інтерв’ю зі співробітниками та менеджментом.
Результати дослідження
Результатом цього дослідження стала характеристика бренду компанії, зокрема, її внутрішнього і зовнішнього іміджу, візуальної айдентики. Вдалося також отримати інсайти щодо процесу покупки/продажу, вибору клієнта тощо.
Замовник отримав презентацію звіту з аналізом поточного іміджу компанії та рекомендаціями щодо подальшого вибудовування бренду і формування візуальної айдентики.
Додатково, в якості бонусу, замовнику були підготовлені рекомендації стосовно можливого розвитку корпоративної культури.