Портрет ядра цільової аудиторії бренду BEAUTYDERM
Метою дослідження було портретування ядра цільової аудиторії бренду BEAUTYDERM – тих, хто постійно купує та користується продукцією цього бренду.
Для досягнення цієї мети була проведена серія глибинних інтерв'ю з лояльними користувачами косметики цього бренду.
У таких дослідженнях особлива увага приділяється етапу відбору учасників, оскільки для інтерв'ю потрібно відібрати найлояльніших. Тому кожна потенційна учасниця дослідження детально ділилася з нами інформацією про продукти цього бренду, що нею використовуються, що дозволило нам відібрати відповідних учасників.
Результати дослідження
В результаті аналізу ядра цільової аудиторії ТМ BEAUTYDERM експерти MCG з'ясували особливості процесу вибору та купівлі доглядової косметики, основні параметри продукту та упаковки, яким надають перевагу, можливі контексти та змісти купівлі доглядової косметики.
Фінальною частиною звіту стали рекомендації щодо подальшого позиціювання та комунікації для досліджуваного бренду, а також рекомендації щодо утримання та підвищення лояльності ядра аудиторії.