Експрес-аналіз ринку дитячих установ
Керівництво дитячого клубу, розташованого в ЖК «Новопечерські Липки» (м. Київ), звернулося до фахівців Marketing Consulting Group із завданням зупинити зниження відвідуваності клубу і оптимізувати маркетингову стратегію.
Для пошуку причин ситуації, що склалася, і їх усунення компанія MCG запропоновала комплекс консалтингових послуг, що складається з таких робіт:
- аналіз просування
- опитування постійних, колишніх і невідбутих клієнтів
- аналіз послуг і цін замовника і найближчих конкурентів
- аналіз отриманої інформації і готування рекомендацій щодо поліпшення просування і способів залучення клієнтів
Додатково було запропоновано опитування цільової аудиторії, на основі якого було ухвалено рішення розпочати цей консалтинговий проєкт.
Команда MCG провела експрес-дослідження, що ґрунтувалося на опитуванні жителів району, які беруть участь у виховуванні дитини до 12 років.
Результати
- Визначено рівень інформованості населення мікрорайону про місце розташування клубу і послуги, які клуб пропонує аудиторії
- Вивчено думку аудиторії про клуб замовника
- Виявлено, які заклади та заняття/програми дитячого розвитку відвідують діти, які мешкають у районі
- Визначено інформованість аудиторії і характер інформованості про найближчих конкурентів
- Вивчено основні характеристики цільової аудиторії (вік дітей і статус супровідників: батьки, бабусі/дідусі чи няньки)
У підсумку дослідження визначено попередні причини зниження відвідуваності клубу та надано рекомендації, що стосуються маркетингової активності клубу.