Маркетинговий аудит компанії. Аналіз конкурентів. Маркетингова стратегія
Замовник: «ДніпроТурбоСервіс»
Основна мета проєкту:
підготувати перелік дій для керівництва компанії для досягнення позицій провідного підприємства в сегменті турбосервісу в Україні.
Фахівці Marketing Consulting Group виконали комплексну роботу, що складається з трьох етапів
- Маркетинговий аудит
- Аналіз конкурентів
- Розроблення маркетингової стратегії
Унаслідок аудиту було проаналізовано сильні та слабкі сторони підприємства, оцінено його потужності та можливості, досліджено ефективність рекламної політики.
У підсумку конкурентного огляду замовник отримав відповіді на такі запитання:
- Якими компаніями переважно представлений ринок ремонту/продажу турбін
- Як позиціюють себе конкуренти
- Які терміни і ціни здійснюваної послуги запропонували конкуренти
- Чи є явно виділений лідер у цьому сегменті
- Які вербальні й візуальні способи презентації ефективніше використовувати для компанії замовника
Унаслідок проведення дослідження методом таємного покупця було оцінено рівень сервісу конкурентів.
У підсумковій роботі, маркетинговій стратегії, було описано місію компанії, її цілі, цінності, а також цільову аудиторію, комунікаційну стратегію; розроблено тактичний план дій для досягнення цілей компанії.