Стратегічні проєкти

Маркетинговий аудит компанії. Аналіз конкурентів. Маркетингова стратегія

Замовник: «ДніпроТурбоСервіс»

Основна мета проєкту:

підготувати перелік дій для керівництва компанії для досягнення позицій провідного підприємства в сегменті турбосервісу в Україні.

Фахівці Marketing Consulting Group виконали комплексну роботу, що складається з трьох етапів


Унаслідок аудиту було проаналізовано сильні та слабкі сторони підприємства, оцінено його потужності та можливості, досліджено ефективність рекламної політики.

У підсумку конкурентного огляду замовник отримав відповіді на такі запитання:

  • Якими компаніями переважно представлений ринок ремонту/продажу турбін
  • Як позиціюють себе конкуренти
  • Які терміни і ціни здійснюваної послуги запропонували конкуренти
  • Чи є явно виділений лідер у цьому сегменті
  • Які вербальні й візуальні способи презентації ефективніше використовувати для компанії замовника

Унаслідок проведення дослідження методом таємного покупця було оцінено рівень сервісу конкурентів.

У підсумковій роботі, маркетинговій стратегії, було описано місію компанії, її цілі, цінності, а також цільову аудиторію, комунікаційну стратегію; розроблено тактичний план дій для досягнення цілей компанії.