Аудит відділу маркетингу. Аналіз ринку. Розроблення структури відділу і маркетингової стратегії
Перед фахівцями MCG постало завдання оновити маркетингову політику компанії, підвищити ефективність стратегічних рішень. Для цього було виконано таку роботу:
- здійснено аудит відділу маркетингу компанії;
- розроблено рекомендовану структуру відділу маркетингу з докладним розкладом функціоналу;
- розроблено маркетингову стратегію.
Перебіг виконання проєкту і отримані результати
На першому етапі комбінувалося кілька методів дослідження: інтерв'ю, спостереження, аналіз робочих процесів тощо. Узагальнивши зібрані дані, бізнес-аналітики MCG запропонували заходи зі реструктуризації та збільшення ефективності роботи відділу маркетингу.
Другий етап охоплював аналізування даних із відкритих джерел, статистичних даних, аналізування ринку рибальських товарів у світі та в Україні, основних соцієтальних трендів, сегментування споживчої аудиторії. У підсумку сформувалися рекомендації, які стали основою для довготермінового планування дій компанії.
Підсумком цього проєкту стала маркетингова стратегія, яка дасть компанії змогу не тільки утримати лідерські позиції на місцевому ринку, а й вийти на міжнародний рівень і закріпитися на ньому.