Маркетинговий аудит мережі рибальських магазинів в Україні
Замовник: «ФЛАГМАН»
Фахівці MCG провели аудит магазинів торгової мережі «ФЛАГМАН».
Для аудиту було обрано ключові магазини мережі в Києві, Харкові, Дніпрі, Львові та Донецьку.
Під час аудиту консультанти залучали експертів-рибалок у кожному місті для оцінення асортименту і компетентності консультацій з вибору снастей.
Базові показники аудиту
- Розташування, наявність покажчиків
- Зручність під'їзду
- Оформлення фасаду
- Навігація всередині магазину
- Викладення товару
- Оцінка персоналу та рівня обслуговування за низкою критеріїв
- Компетентність консультацій
- Фірмовий стиль
- Рекламні матеріали (відео-, аудіо-, pos-матеріали)
Результати
Замовник отримав звіт по кожному магазину з висновками і рекомендаціями, а також комплексний звіт з рекомендаціями щодо мережі загалом.