Маркетинговий план просування шнекових соковитискачів HUROM в Україні
Замовник: HUROM
Розроблено маркетинговий план для компанії-представника ТМ HUROM в Україні.
Щоб розробити маркетинговий план, фахівці MCG виконали таку роботу
- Вивчили конкурентне середовище, розглянули позиціювання і переваги кожної з ТМ, що конкурують із ТМ HUROM у сегменті шнекових соковитискачів
- Провели телефонне опитування споживачів, які купили товар. Дізналися їхню думку про ці соковитискачі, зокрема, як часто вони використовують прилад і наскільки ним задоволені
- Аудит місць продажів HUROM
- Провели дослідження за допомогою методу таємного покупця для оцінення консультацій і умов продажів як конкурентів, так і самого клієнта
- Аналізування методів просування представників ТМ в інших країнах
- Тестування соковитискача
У підсумку маркетинговий план містить такі розділи
- Рекомендації з позиціювання (опис УТП, комунікаційні акценти)
- План просування B2C
- План просування для HORECA
У процесі роботи також було проаналізовано канали просування з оціненням перспективності кожного з них, розставлено пріоритети.