Комплексне дослідження та стратегічні рекомендації для компанії «MTeхно»
Перед фахівцями MCG постало завдання розробити ефективні рекомендації для компанії MTehno (дистриб'ютора автозапчастин для європейських автівок), орієнтуючись на які замовник зможе випередити конкурентів завдяки прийнятним цінам і швидкості доставлення, а також стати інвестиційно привабливою компанією і вийти за межі свого регіону.
Для досягнення поставлених цілей ключовими дослідними завданнями стали пошук незадоволеного попиту і/або можливих нових ніш і напрямів розвитку компанії.
Особливість проєкту полягала в тому, що аналітики мали свободу вибору методів, а також обсягів і глибини дослідження. Щоб отримати потрібний обсяг інформації про ринок, у дослідженні використовувалися такі методи:
- аналіз даних із відкритих джерел
- контент-аналіз
- аналіз пошукових запитів
- опитування експертів
- спостереження
- бенчмаркінг
- чисельні методи (генералізація, екстраполяція, кореляційний аналіз)
Географія збирання інформації — вся Україна, США, Польща, Туреччина, географія опитування експертів — Київ, Харків і Харківська область.
Мовні сегменти інтернету, що підлягають дослідженню, — українська, російська, English.
Результати
- проаналізовано особливості українського ринку автозапчастин, оцінено його обсяг і структуру
- здійснено конкурентний аналіз
- проаналізовано практики постачальників і споживачів, показано портрет споживача
- описано можливі стратегії ринкової активності
- розроблено рекомендації, які стосувалися змін як стратегії, так і тактики маркетингу компанії, розставлено пріоритети за чергою виконання перетворень усередині компанії.