Комплексне дослідження та маркетинговий консалтинг
Замовник: NORMARK
Замовник звернувся до компанії MCG для оновлення своєї маркетингової стратегії. Для оновлення стратегії, а також для вироблення маркетингового плану потрібна була низка досліджень, які здійснювалися як усередині компанії, так і щодо ринку рибальських товарів.
Комплексне дослідження охоплювало такі етапи:
- Маркетинговий аудит компанії (розроблення попереднього комплексу рекомендацій щодо поліпшення і змін маркетингу і продажів з кінцевою метою збільшення прибутку)
- Опитування представників гуртових компаній трьох категорій:
- ті, що працюють із Normark
- ті, що припинили співпрацювати з Normark
- ті, що ніколи не працювали з Normark, але знають про існування такої компанії
- Моніторинг місць продажів (визначення розміщення торгових марок, з якими працює компанія вроздріб, щодо конкурентних продуктів; оцінення викладення товару, інформаційних матеріалів, консультацій продавців)
Результати
- Проаналізовано особливості українського ринку товарів для активного відпочинку
- Здійснено конкурентний аналіз
- Оцінено сильні та слабкі сторони компанії, описано ресурси для підвищення ефективності роботи компанії
- Вивчено ставлення клієнтів до компанії як до постачальника (оцінка цінової політики, асортименту, інформаційної підтримки, роботи менеджерів, спільних акцій)
- Проаналізовано сайт компанії, надано рекомендації щодо його оптимізації
- Розроблено маркетинговий план на 2017 рік