Дослідження домогосподарств у Києві та Київській області та розроблення маркетингового плану
Команда компанії Marketing Consulting Group провела у домогосподарствах Києва та Київської області дослідження кількісним методом.
Завдання проєкту
- Отримання інформації про те, якими видами палива опалюють свої домівки жителі Києва та Київської області, а також про їхню готовність переходити на інші види палива. Визначення перспективності споживання жителями приватних будинків паливних брикетів у опалювальний сезон.
- Розроблення маркетингового плану для виходу на цільову аудиторію.
Перебіг дослідження і отримані результати
Застосовувалися два методи пошуку інформації:
- побудинкове опитування
- аналізування вторинної інформації щодо послуги оренди опалювальних котлів
Унаслідок опитування було зібрано інформацію про види палива, яке використовують у домогосподарствах, його переваги та недоліки; виявлено стратегії переходу на інші види палива, визначено джерела відомостей про різні види палива. До того всього, проаналізовано дані про використовувані споживачами види ЗМІ — для визначення найефективніших каналів поширення інформації про продукцію замовника.
Підсумком робіт став маркетинговий план розширення позицій на ринку для компанії «Тепла оселя».