Маркетингове дослідження і розроблення маркетингової концепції для магазину VOLT
Фахівці Marketing Consulting Group провели дослідження маркетингової політики магазину «Вольт» (м. Житомир), що пропонує освітлювальні прилади і будівельні матеріали, задля пошуку тригерів, які перетворюють відвідувачів магазину на лояльних споживачів, і розроблення маркетингової концепції.
Метод дослідження — «таємний покупець» (таємна купівля або відвідування магазину).
Магазин таємно відвідали таємні покупці, серед яких були як професійні будівельники, так і звичайні громадяни.
Перебіг дослідження і отримані результати
У процесі досліджування таємні покупці оцінили зовнішній вигляд магазину, інтер'єр, рівень сервісу, асортимент і ціни, наявність спеціальних пропозицій і порівняли крамницю із її найближчими конкурентами.
Після здійснення дослідження «таємний покупець» фахівці MCG відвідали магазин і його конкурентів для особистого аудиту (також у образі покупців).
Як наслідок, замовник отримав рекомендації щодо поліпшення своєї діяльності, підвищення конкурентоспроможності. Було описано тригери, які здатні збільшити відсоток лояльних покупців.