Дослідження

Тестування сюжету та персонажів мультфільму

Замовник: «Власна Карма»

Авторський колектив зі створення українського мультфільму, що знаходиться на перших стадіях розробки, звернувся до компанії MCG із досить цікавим запитом:

  1. з одного боку, сприяти розробці сюжету та персонажів мультфільму відповідно до запитів аудиторії;
  2. з іншого боку, залучити майбутніх глядачів до генерації ідей для вдосконалення сюжету, персонажів та світу мультфільму.

Дизайн дослідження

Тестування проводилося за допомогою методу фокус-груп у трьох вікових сегментах аудиторії:

  • 4–6 років
  • 7–9 років
  • 10–12 років

З дітьми зав’язувалася довірча бесіда про мультфільми, після чого їм пропонувалися різні варіанти ескізів персонажів, які їх просили прокоментувати — вибрати найвдаліший варіант, описати його характер, дати оцінку, назвати асоціації, враження тощо.

Потім описувалася історія, до якої потрапляють персонажі (початок сюжетних ліній), а діти фантазували, як можуть розвиватися події.

Наприкінці кожної фокус-групи у сценариста мультфільму була можливість особисто поспілкуватися з аудиторією і поставити питання, що виникли по ходу бесіди, щоб тим самим краще зрозуміти своїх майбутніх глядачів.

Результати дослідження

  1. Отримано зворотний зв’язок з приводу різних варіантів зображень головних персонажів (обрані найбільш вдалі, зібрані рекомендації щодо їх доопрацювання тощо).
  2. Згенеровано різні варіанти розвитку персонажів, а їх образ і характер було доповнено таким чином, щоб вони були зрозумілими та цікавими різним сегментам дитячої аудиторії.
  3. Запропоновано кілька варіантів наповнення світу мультфільму, зовнішнього вигляду ключових локацій та особливостей описуваної у мультфільмі спільноти персонажів.
  4. Протестовано та адаптовано різні варіанти кінцівки мультфільму відповідно до очікувань та побажань аудиторії.