Маркетингове дослідження особливостей споживацької поведінки цільової аудиторії у сфері побутової хімії
Фахівці компанії Marketing Consulting Group здійснили маркетингове дослідження особливостей споживацької поведінки цільової аудиторії у сфері побутової хімії.
Проаналізовано основні характеристики ЦА (соціально-демографічні, економічні, соціокультурні), а також типові практики вибору, купування та використання цієї продукції.
У фокусі маркетингового дослідження перебувала ідея екотоварів на ринку побутової хімії, тому інструментарій розробили спеціально під вивчення можливостей такого позиціювання. На основі отриманих даних передбачається розроблення образу «ідеального продукту» з ;погляду споживачів.
Перебіг дослідних робіт
Методом маркетингового дослідження обрано кількісне опитування (інтерв'ю face-to-face) за невипадковою гніздовою вибіркою; пошук респондентів здійснювався за місцем скупчення цільової аудиторії (а саме торгово-розважальні центри преміум-сегменту Києва). Під критерії добору підпадали жінки 20–45 років, які проживають у Києві та або прибирають самі, або ж купують засоби побутової хімії.
Результати
- Визначено ключові характеристики ЦА, серед яких — житловий фонд, рівень доходу, сімейний стан, наявність домашніх тварин та ін.
- Розглянуто наявне у ЦА обладнання для домашнього прибирання
- Проаналізовано практики прибирання з погляду їхньої тривалості, частоти, графіку, способу організування, а також типові місця зберігання засобів побутової хімії
- Вивчено найпоширеніші стереотипи щодо прибирання та побутової хімії, як і характерні для ЦА інформаційні стратегії в цій сфері
- Вивчено схеми сприйняття «екологічності» в сфері побутової хімії, асоціації, що їх викликає ця ідея, а також її звичні повсякденні найменування
- Складено перелік якостей і характеристик «ідеального продукту» в уявленні ЦА за кількома основними категоріями побутової хімії
Як наслідок, замовник отримав комплексну інформацію про особливості споживацької поведінки у сфері прибирання, характерної для цільової аудиторії, властиві для неї схеми сприйняття і стереотипи з приводу побутової хімії, а також загальні уявлення про «ідеальний продукт».