Маркетингове дослідження перспективних країн для виходу українських шинних опор на ринок
Замовник: «Електрофарфор 2000»
Основні цілі дослідження
- Аналіз перспективних країн для виходу на ринок шинних опор
- Розроблення можливого плану дій з виходу на закордонні ринки
Щоб отримати інформацію, команда MCG застосовувала такі методи
- Експертне опитування, експертами обрали науковців з України, які відвідують міжнародні форуми та семінари на тему розвитку енергетики або беруть участь у проєктних роботах з будівництва енергетичних об'єктів у інших країнах.
- Аналіз вторинних джерел інформації: інтернет і профільні періодичні видання в галузі енергетики.
Перебіг дослідження і його результати
- У процесі експертного інтерв'ю було складено список країн, у яких планується розвиток високовольтних мереж і будівництво нових підстанцій. Крім того, експерти надали цінні відомості про те, які складнощі чекають на українського виробника у разі виходу на зарубіжні ринки і як слід діяти, щоб знайти замовників у інших країнах.
- Під час кабінетного дослідження була підготовлена база компаній зарубіжних країн — потенційних споживачів шинних опор.