Дослідження

Комплексне маркетингове дослідження телепередачі та її аудиторії

Замовник: Асоціація милосердя «Еммануїл»

Мета дослідження:

підготування рекомендацій, маркетингових інструментів і дій для збільшення відгуків на трансляцію телепередач «180 градусів» християнського телеканалу «Емануїл».

Щоб отримати ефективний результат, потрібно було проаналізувати не тільки саму передачу, а й її потенційну аудиторію.

Дослідження здійснювалося в кілька етапів

  • Перегляд передач фахівцями MCG, формулювання попередніх моментів, що потребують поліпшення.
  • Кабінетне дослідження складу і ціннісних орієнтацій населення України, ставлення до вірян і віри.
  • Розроблення і проведення експертного опитування.
  • Перегляд рейтингових телепередач.

У підсумку здійснення всіх етапів маркетингового дослідження, синтезу результатів замовник отримав чіткий перелік рекомендацій із трансформації передачі у більш привабливий для широкої аудиторії формат.