Комплексне маркетингове дослідження телепередачі та її аудиторії
Замовник: Асоціація милосердя «Еммануїл»
Мета дослідження:
підготування рекомендацій, маркетингових інструментів і дій для збільшення відгуків на трансляцію телепередач «180 градусів» християнського телеканалу «Емануїл».
Щоб отримати ефективний результат, потрібно було проаналізувати не тільки саму передачу, а й її потенційну аудиторію.
Дослідження здійснювалося в кілька етапів
- Перегляд передач фахівцями MCG, формулювання попередніх моментів, що потребують поліпшення.
- Кабінетне дослідження складу і ціннісних орієнтацій населення України, ставлення до вірян і віри.
- Розроблення і проведення експертного опитування.
- Перегляд рейтингових телепередач.
У підсумку здійснення всіх етапів маркетингового дослідження, синтезу результатів замовник отримав чіткий перелік рекомендацій із трансформації передачі у більш привабливий для широкої аудиторії формат.