Дослідження ринку freelance і e-trading
Замовник: Willow's SA
У період із серпня до листопада 2017 року команда Marketing Consulting Group здійснила низку маркетингових досліджень ринку freelance і e-trading для розв'язання таких завдань:
- Визначити потенційний обсяг ринку в кількісному і грошовому вираженні
- Вивчити цінності аудиторії
- Оцінити «поріг значущості»
- Визначити «тригерні точки» аудиторії
Комплексне дослідження охоплювало такі етапи робіт
- Аналізування даних пошукових систем і спеціалізованих сайтів
- Опитування експертів
- Кількісне опитування учасників ринку
- Аналіз вторинної інформації
Результати
- Виявлено потенційний обсяг ринку в кількісному і грошовому вираженні
- Вивчено основні цінності аудиторії та надано рекомендації щодо стратегії комунікації з аудиторією
- Визначено «поріг значущості» для різних сегментів цільової аудиторії
- Виявлено «тригерні точки» різних сегментів аудиторії
- Розроблено рекомендації щодо виведення нової послуги на ринок: продумано послідовні бізнес-дії, розроблено основні положення комунікативної стратегії, визначено основні та найактивніші сегменти ЦА, описано зони ризику і зони можливостей.