Інтернет-дослідження ринку в сегменті товарів для риболовлі
Замовник: «ФЛАГМАН»
Основна мета дослідження:
обґрунтування рекомендацій щодо поліпшення і просування інтернет-магазину товарів для риболовлі.
Робота над проєктом відбувалася у кілька етапів
- Огляд сайтів конкурентів, порівняльний аналіз:
- позиціювання
- зручності, зрозумілості поданої в інтернет-магазинах інформації
- маркетингових інструментів для залучення й утримання покупців
- «Таємний покупець»
- аналіз рівня наданих консультацій
- швидкість оформлення замовлення і доставлення
- якість упакування
- зріз цін за вибраними видами продукції
- Огляд зарубіжних сайтів товарів для риболовлі
- вивчення досвіду іноземних компаній у організуванні та презентуванні свого бізнесу в сегменті товарів для риболовлі
- вивчення досвіду іноземних компаній у організуванні та презентуванні свого бізнесу в сегменті товарів для риболовлі
- Аналіз сайту замовника, його видавання в пошукових системах
У підсумку замовник отримав обґрунтовані рекомендації з інтернет-стратегії.