Маркетингове дослідження портрета покупця мережі рибальських магазинів «ФЛАГМАН»
Замовник: «ФЛАГМАН»
Мета:
вивчення рівня задоволеності покупців асортиментом продукції та сервісом мережі рибальських магазинів «ФЛАГМАН».
Метод дослідження:
опитування відвідувачів мережі по всій Україні (16 магазинів).
У процесі досліджування команда MCG працювала над такими завданнями:
- З'ясування мотивів і частоти відвідування магазинів
- Отримання оцінки магазинів відвідувачами за основними характеристиками (асортимент, ціни, якість обслуговування тощо)
- Виявлення очікувань споживачів щодо розвитку мережі
- Розширення знань про покупця:
- про його інформаційні вподобання
- про сімейний стан
- про моделі споживчої поведінки щодо товарів для риболовлі
- про ставлення до конкурентів
У підсумку замовник отримав рекомендації з маркетингових тактичних дій у мережі магазинів, що грунтуються на виявлених моделях споживацької поведінки.