Маркетингове дослідження сприйняття фасованих круасанів
Фахівці компанії Marketing Consulting Group провели маркетингове дослідження сприйняття продукції замовника. Основна мета — визначити те, як цільова аудиторія оцінює споживчі та маркетингові якості продукту.
Для замовника було важливо виконати такі дослідні завдання:
- Визначити рівень впізнаваності бренду і його продукції.
- Виявити основні канали комунікації з аудиторією.
- Виявити основні тригери споживчого вибору продукції бренду.
- Дослідити схеми і патерни сприйняття продукції бренду з погляду її дизайну та інформаційної наповненості.
- Порівняти оцінки споживчих характеристик продукції бренду зі споживчими характеристиками продукту від основного конкурента.
Перебіг дослідних робіт
Для досягнення поставленої мети було підібрано комбінацію методів фокусованого групового інтерв'ю (фокус-групи) та споживчого тестування продукції (дегустація) з представниками цільової аудиторії.
Цільову аудиторію визначали за простим критерієм — регулярна (не рідше, ніж раз на тиждень) купівля та/або споживання фасованих круасанів. Для зондування ЦА було обрано два ключові сегменти: 1) жінки 25–35 років, які мають дітей; 2) діти 10–15 років.
Як наслідок було сформовано дві групи по 15 осіб, із якими проводили інтерв'ю і тестування. Сама процедура займала півтори-дві години і охоплювала класичну фокус-групу, індивідуальне тестування продукції та колективне обговорення постфактум. Для зручності оброблення даних передбачалася попередня скринінг-анкета, аудіо- та відеофіксація ФГІ та індивідуальне анкетування учасників.
Результати
- Установили основних «гравців» на ринку круасанів Львова в уявленні споживачів.
- Визначили основні канали комунікації між виробниками круасанів та їхньою ЦА.
- З'ясували ключові чинники споживчого вибору готових фасованих круасанів.
- Зібрали спектр думок ЦА щодо дизайну, інформативності паковання продукту замовника; визначили, які емоції, асоціації вона викликає.
- Проаналізували споживчі характеристики круасанів замовника (смак, запах, форму, начинку тощо) порівняно з продуктами-конкурентами.
- Оцінили основні переваги та недоліки продукції замовника на ринку.
- Підготували перелік рекомендацій і побажань споживачів на адресу замовника.
У підсумку замовник отримав інформацію про те, як його продукцію сприймає і оцінює цільова аудиторія, якими конкурентними перевагами і недоліками вона наділена, як її можна змінити і вдосконалити.