Визначення рівня лояльності потенційної цільової аудиторії до солодковершкового масла
Компанія Marketing Consulting Group здійснила маркетингове дослідження смакових уподобань споживачів щодо вершкового масла ТМ «Золотий Резерв» для компанії Hochland.
Замовник запускав нову лінію солодковершкового масла і хотів дістати відповідь на питання, чи сподобається споживачам смак цього масла порівняно зі смаком аналогічного продукту інших торгових марок.
Щоб отримати відповіді, фахівці MCG запропонували замовникові провести сліпу дегустацію солодковершкового масла в торговому центрі в поєднанні з коротким анкетуванням.
Замовник мав гіпотезу, що споживачі інформовані про різницю між кисловершковим і солодковершковим маслом на користь першому. До того всього, важливо було дізнатися, чи розрізняють споживачі на смак відсоток жирності масла.
Усвідомлюючи той факт, що смак не обов'язково може бути основним критерієм вибору масла у процесі здійснення купівлі, фахівці MCG запропонували додатково з'ясувати, за якими критеріями господині вибирають цей продукт.
Результати
- Проранжовано смак масла різних торгових марок відповідно до середніх балів, які їм виставляли споживачі.
- Визначено ставлення споживачів до жирності масла.
- Вивчено стратегії використання масла відповідно до його жирності.
- Виявлено рівень знань споживачів про кисловершкове і солодковершкове масла.
У підсумку здійснення маркетингового дослідження замовник дізнався, чи сподобається продукт споживачеві за своїми смаковими властивостями; чи зможе його продукт конкурувати з іншими ТМ за основним критерієм, згідно з яким споживачі вибирають масло; дістав рекомендації щодо того, на що слід звернути увагу в разі виведення продукту на ринок.