Маркетингове дослідження ринку транспортних послуг для експорту зернових
Фахівці MCG провели маркетингове дослідження із застосуванням комбінованих методів, серед яких ключовими були кабінетне дослідження і експертне опитування.
Основна мета — визначити специфіку, можливості й обмеження ринку транспортних послуг для експорту сипких харчових матеріалів (зерно, кукурудза, соя, соняшник, шрот та інше).
Мета конкретизувалася у вигляді двох основних завдань:
- визначити основних зернотрейдерів в Україні, обсяги їхньої торгівлі зерном у грошовому та кількісному вираженні, а також основні місця призначення експорту;
- порівняти актуальні ціни на доставлення від основних районів зерновиробництва в Україні до портів на Чорному морі.
Перебіг дослідних робіт
У процесі досліджування з'ясувалися основні зернотрейдери (у кожній із категорій товарів), для яких визначалися обсяги, напрямки та періоди експорту. Цю інформацію порівняли з даними експертних інтерв'ю про специфіку ринку та наявні квоти. Інтерв'ю проводили з представниками державних і приватних структур, що зберігають і перевозять зернові.
Результати
На підставі здійсненого дослідження замовник отримав аналіз експортних операцій щодо зернової продукції, який дає йому змогу комплексно оцінити можливості та перспективи на цьому ринку.