Маркетингове дослідження представленості японської продукції на ринках косметики та саплементів України
До фахівців MCG звернувся замовник із запитанням про те, в якому вигляді та якою мірою японська продукція представлена на українських ринках косметики та саплементів.
Для цього було проведено кабінетне дослідження, мета якого — визначення основних гравців, товарів і брендів японського походження в зазначених сегментах ринку України.
Для досягнення поставленої мети використовувалися три основні напрями дослідження:
- Аналіз імпортних операцій України з огляду на обсяги, ціни і виробників ;японської косметики та БАДів за 2019 рік.
- Аналіз пропонування на ринку України в роздрібних і гуртових онлайн- і офлайн-магазинах косметики України.
- Аналіз відкритих джерел (офіційних сайтів виробників, постачальників і дистриб'юторів японської косметики, спеціальних статей, блогів тощо).
Результати дослідження
Результатом дослідження стали отримані та проаналізовані дані про таке:
- Представленість і поширеність косметики та БАДів японського походження на українському ринку, основні виробники, бренди і постачальники.
- Сегменти і групи, на які орієнтуються постачальники косметики та БАДів японського походження в Україні.
- Обсяги обігу (у ваговому і ціновому еквіваленті) японської продукції в Україні.
- Аналоги і альтернативи японської косметики на українському ринку.
- Найпоширеніші та найвигідніші способи доставлення японської продукції до України.
- Загальні тенденції та перспективи японської косметики та БАДів на ринку України.
Завдяки отриманим даним замовник має досить повне уявлення про можливості та ризики роботи на ринку косметики України з продукцією японського походження.