Аналіз сприйняття образу Євгена Клопотенка
До фахівців MCG звернулася PR-служба відомого українського кулінарного експерта Євгена Клопотенка з дослідницьким питанням про те, як саме цільова аудиторія сприймає його образ. Метою дослідження стало визначення рівня і характеру впізнаваності, специфіки сприйняття.
Завдання дослідження
- Встановити рівень впізнаваності Євгена Клопотенка.
- Визначити асоціативний ряд із образом Євгена Клопотенка.
- З'ясувати сильні та слабкі сторони образу Євгена Клопотенка.
- Порівняти рівень і характер впізнаваності Євгена Клопотенка і конкурентів.
- Проаналізувати кулінарні практики цільової аудиторії і способи отримання інформації про кулінарні рецепти.
Для виконання поставлених завдань і досягнення мети ми визначили стратегію розвідувального дослідження методом формалізованого інтерв'ю.
Для проведення опитування ми вибрали кілька місць у двох містах — у Києві та Броварах.
Цільову аудиторію становили чоловіки (70%) і жінки (30%) віком 25-45 років, які проживають у Києві та передмісті, а також регулярно самостійно готують удома.
Результати
- Описовий портрет цільової аудиторії з погляду кулінарних практик її представників.
- Комплексний рейтинг упізнаваності Євгена Клопотенка (спонтанної, виваженої, «в обличчя», за видами діяльності).
- Асоціативна карта образу Євгена Клопотенка.
- Рейтинг упізнаваності конкурентів із відгуками про їхню діяльність.
- Відгуки представників цільової аудиторії про діяльність Євгена Клопотенка.
У підсумку замовник отримав аргументовану всебічну оцінку позиціювання Євгена Клопотенка, яка дасть змогу визначити подальшу стратегію розвитку образу кулінарного експерта.