Маркетингове дослідження первинного ринку житлових комплексів Солом'янського району в Києві
Замовник: ПБГ «Ковальська»
Завдання дослідження
- Аналізування структури пропонування на локальному ринку житлових комплексів за ціновими діапазонами з погляду об'єктів, стадій готовності й типів квартир
- Порівняльний аналіз якісних показників проєктів за позиціонуванням, якісними характеристиками і супутніми послугами
- Формування ланцюжків вартості, плану розвитку ціни для комплексу замовника
- Огляд рекламно-маркетингової діяльності конкурентів на час проведення маркетингового дослідження
Щоб отримувати інформацію, під час досліджування використовувалися такі методи:
- аналіз вторинних джерел інформації, аналіз позиціювання
- моніторинг об'єктів, відділів продажів (телефонне опитування)
- залучення експерта в галузі будівництва для оцінення якісних показників житла («таємний покупець»)
- моніторинг рекламно-маркетингової діяльності конкурентів на час маркетингового дослідження
Результати дослідження
- Виділення найбільш використовуваних елементів позиціювання серед досліджуваних об'єктів і розроблення вигідних точок позиціювання для замовника.
- Оцінення рівня сервісу, якості та привабливості пропонувань на ринку первинного житла, розроблення рекомендацій для замовника.
- Повний аналіз цінових показників локального ринку, оцінка щільності конкурентного середовища за вартістю квадратних метрів, а також аналіз варіантів оплати забудовникам. Згідно з отриманими даними було сформовано план розвитку ціни для споруджуваного об'єкта замовника.