Маркетингове дослідження ринку нерухомості Дніпровського району Києва
Замовник: ПБГ «Ковальська»
Компанія Marketing Consulting Group проаналізувала ринок первинної нерухомості Дніпровського району м. Києва.
Завдання дослідження
- Аналіз структури пропонування на локальному ринку житлових комплексів за ціновими діапазонами з погляду об'єктів, стадій готовності й типів квартир
- Порівняльний аналіз якісних показників проєктів за позиціонуванням, якісними характеристиками, супутніми послугами
- Формування ланцюжків вартості та плану розвитку ціни для комплексу клієнта
- Огляд рекламно-маркетингової діяльності конкурентів на час проведення маркетингового дослідження
У процесі дослідження використовувалися такі методи отримання інформації
- Аналіз вторинних джерел інформації, аналіз позиціювання
- Моніторинг об'єктів, відділів продажів (телефонне опитування)
- Залучення експерта в галузі будівництва для оцінення якісних показників житла, здійснення таємних відвідувань
- Моніторинг рекламно-маркетингової діяльності конкурентів на час проведення маркетингового дослідження
Результати
- Виділено найбільш використовувані елементи позиціювання серед досліджуваних об'єктів і розроблено вигідні точки позиціювання для клієнта
- Оцінено рівень сервісу, якість і привабливість пропонувань на ринку первинного житла, і на підставі висновків запропоновано рекомендації клієнтові
- Проаналізовано цінові показники локального ринку, оцінено щільність конкурентного середовища за вартістю квадратних метрів
- Розроблено рекомендації з позиціювання та просування житлового комплексу компанії «Нерухомість від Ковальської»