Маркетингове дослідження локального первинного ринку житлових комплексів у Києві
Замовник: ПБГ «Ковальська»
Компанія Marketing Consulting Group проаналізувала ринок первинної нерухомості в Шевченківському, Голосіївському, Печерському та Подільському районах.
Цілі дослідження
- Аналіз щільності реального конкурентного середовища за ціновими діапазонами і якісними показниками
- Розроблення рекомендацій із позиціювання і просування житлового комплексу замовника
Завдання дослідження
- Виконати аналіз структури актуального пропонування на локальному первинному ринку житлових комплексів (далі — ЖК) за ціновими діапазонами з огляду на об'єкти, стадії готовності й типи квартир
- Здійснити порівняльний аналіз якісних показників проєктів:
- загальні характеристики
- позиціювання
- формування ланцюжків вартості
- Розробити план розвитку ціни ЖК замовника (для різних типів квартир і житлових умов)
- Виконати огляд рекламно-маркетингової діяльності конкурентів на час проведення маркетингового дослідження
- Описати переваги ЖК для застосування в подальшому просуванні
У процесі досліджування використовувалися такі методи отримання даних
- Аналіз вторинних джерел інформації, аналіз позиціювання
- Моніторинг об'єктів, відділів продажу (телефонне опитування)
- Залучення експерта в галузі будівництва для оцінення якісних показників житла, здійснення таємних відвідувань
- Моніторинг рекламно-маркетингової діяльності конкурентів на час проведення маркетингового дослідження
Результати
-
- особливості локального ринку
- рейтинг районів Києва за якістю життя за останні роки
- позиціювання ЖК за рівнем комфортності
- особливості якісних характеристик локального ринку
- репутація проєктів у мережі Інтернет
Також:
- підготовлено звіт про візити таємних покупців і висновки
- здійснено огляд рекламно-маркетингової діяльності конкурентів
- виконано фотозвіт зовнішньої реклами конкурентів
- Виділено найбільш використовувані елементи позиціювання серед досліджуваних об'єктів і розроблено вигідні точки позиціювання для замовника
- Оцінено сервіс, якість і привабливість пропозицій на ринку первинного житла, на підставі висновків запропоновано рекомендації замовнику
- Проаналізовано цінові показники локального ринку, щільність конкурентного середовища за вартістю квадратних метрів
- Виявлено переваги та недоліки ЖК і розроблено рекомендації з позиціювання і просування ЖК замовника
- Проаналізовано цінові показники ЖК
- Зроблено прогноз ланцюжків вартості для ЖК