Маркетингове дослідження локального первинного ринку житлових комплексів у Києві
Фахівці MCG здійснили аналіз локального ринку столичної нерухомості навколо нового проєкту замовника.
Мета дослідження складалася з двох частин:
- Оцінення щільності реального конкурентного середовища за ціновими діапазонами і якісними показниками в районі локалізації нового проєкту замовника
- Розроблення рекомендацій щодо позиціювання і просування житлового комплексу замовника
Завдання дослідження
- Проаналізувати структуру наявного пропонування на локальному первинному ринку житлових комплексів за ціновими діапазонами з погляду об'єктів, стадій готовності й типів квартир.
- Здійснити порівняльний аналіз якісних показників проєктів:
- загальні характеристики;
- позиціювання та імідж (логотип, фірмовий стиль, слогани, представленість інформації на сайті, у соціальних мережах та інтернеті, базовий контент-аналіз, аналіз відгуків у інтернеті);
- пропоновані супутні послуги ЖК.
- Виконати короткий огляд 1-2-3-кімнатних квартир на вторинному ринку в районі локації дослідження.
- Сформувати рекомендовані ринкові ціни продажу квартир та апартаментів проєкту замовника, а також паркінгу та комерційних приміщень.
- Виконати огляд рекламно-маркетингової діяльності конкурентів на час досліджування.
- Описати переваги ЖК замовника для можливості подальшого просування.
Розв'язанням цих завдань стало використання каскаду методів:
- Кабінетний аналіз (аналізування відкритих джерел, соціальних мереж, вторинний аналіз даних тощо)
- Контент-аналіз відгуків користувачів на сайтах нерухомості
- Залучене спостереження (за рекламною та маркетинговою активністю конкурентів)
- Метод «таємного покупця» (у офлайн і онлайн-варіантах)
- Експертні інтерв'ю з чинними ріелтерами
Комбінування методів дало фахівцям MCG змогу комплексно оцінити специфіку ситуації з ринком нерухомості в західних частинах Шевченківського і Подільського районів Києва, цим відповівши на запитання, що цікавлять замовника.
Результати
У підсумку дослідження постав повний аналітичний звіт про пропонування на локальному ринку, що містить його загальну структуру і динаміку, а також: позиціювання, просування і цінове сегментування основних гравців цього ринку.
На підставі звіту було запропоновано схему формування цін на квартири та іншу нерухомість у ЖК замовника, яка враховувала чинники цінотворення: місце, час, технологія, поверховість, престижність, інфраструктура тощо.
Такий формат дослідження дав змогу замовникові не тільки вивчити потенційне місце реалізації його проєкту на локальному ринку, а і скоригувати стратегію просування для досягнення оптимальних позицій.