Дослідження

Розвідувальне дослідження первинного ринку апартаментів центру Києва

Замовник: ПБГ «Ковальська»

До фахівців MCG звернувся постійний клієнт — ПБГ «Ковальська» — з наступним дослідницьким завданням: за непрямими ознаками визначити особливості локального ринку елітних апартаментів центру Києва та змоделювати фактори потенційного попиту на них.

Завдання дослідження

  1. Проаналізувати пропозиції на ринку елітних апартаментів центральної частини Києва.
  2. Провести порівняльний аналіз наявних на ринку апартаментів за основними параметрами (стадія готовності, площа, планування кімнат та інших приміщень (тераси, балкони, ванні кімнати тощо), статус будівель, наявність сервісу, паркомісць тощо).
  3. Проаналізувати актуальні ринкові ціни на апартаменти у центральній частині Києва на різних стадіях готовності та визначити фактори ціноутворення.
  4. Охарактеризувати попит на апартаменти (визначити обов'язкові та додаткові побажання; описати цільову аудиторію).
  5. Спрогнозувати наявність можливого зв'язку між попитом на апартаменти та ступенем готовності та наповнюваністю орендарями будівель прив'язаного до апарт-комплексу бізнес-центру.
  6. Підготувати рекомендації до проєкту замовника.

Рішенням цих завдань стало комбінування наступних дослідницьких методів:

Такий підхід дав можливість фахівцям MCG комплексно оцінити специфіку локального ринку апартаментів у центральній частині Києва та підготувати низку рекомендацій щодо вдосконалення пропозиції замовника.

Результати

За результатами дослідження замовнику було надано повний аналітичний звіт, що включає розгорнуту і докладну інформацію про основних конкурентів і замінників, а також загальні тенденції і тренди, властиві як досліджуваному сегменту, так і ринку нерухомості в цілому.

Аналітичні результати лягли в основу конкретних рекомендацій, зокрема було запропоновано схему формування цін на апартаменти в апарт-комплексі замовника, диференційовану за етапами будівництва, розташування, поверховості тощо.

Проведення дослідження стало важливим етапом як налагодження довгострокової стратегії розвитку компанії, так і реалізації конкретного проєкту на локальному ринку та його адаптації під сучасні реалії.