Розвідувальне дослідження первинного ринку апартаментів центру Києва
До фахівців MCG звернувся постійний клієнт — ПБГ «Ковальська» — з наступним дослідницьким завданням: за непрямими ознаками визначити особливості локального ринку елітних апартаментів центру Києва та змоделювати фактори потенційного попиту на них.
Завдання дослідження
- Проаналізувати пропозиції на ринку елітних апартаментів центральної частини Києва.
- Провести порівняльний аналіз наявних на ринку апартаментів за основними параметрами (стадія готовності, площа, планування кімнат та інших приміщень (тераси, балкони, ванні кімнати тощо), статус будівель, наявність сервісу, паркомісць тощо).
- Проаналізувати актуальні ринкові ціни на апартаменти у центральній частині Києва на різних стадіях готовності та визначити фактори ціноутворення.
- Охарактеризувати попит на апартаменти (визначити обов'язкові та додаткові побажання; описати цільову аудиторію).
- Спрогнозувати наявність можливого зв'язку між попитом на апартаменти та ступенем готовності та наповнюваністю орендарями будівель прив'язаного до апарт-комплексу бізнес-центру.
- Підготувати рекомендації до проєкту замовника.
Рішенням цих завдань стало комбінування наступних дослідницьких методів:
- Кабінетний аналіз (аналіз відкритих джерел, соціальних мереж, вторинний аналіз даних тощо)
- Контент-аналіз відгуків користувачів на сайтах нерухомості
- Метод «таємного покупця» (у телефонному та онлайн-варіантах)
- Експертні інтерв'ю з діючими ріелторами
Такий підхід дав можливість фахівцям MCG комплексно оцінити специфіку локального ринку апартаментів у центральній частині Києва та підготувати низку рекомендацій щодо вдосконалення пропозиції замовника.
Результати
За результатами дослідження замовнику було надано повний аналітичний звіт, що включає розгорнуту і докладну інформацію про основних конкурентів і замінників, а також загальні тенденції і тренди, властиві як досліджуваному сегменту, так і ринку нерухомості в цілому.
Аналітичні результати лягли в основу конкретних рекомендацій, зокрема було запропоновано схему формування цін на апартаменти в апарт-комплексі замовника, диференційовану за етапами будівництва, розташування, поверховості тощо.
Проведення дослідження стало важливим етапом як налагодження довгострокової стратегії розвитку компанії, так і реалізації конкретного проєкту на локальному ринку та його адаптації під сучасні реалії.