Дослідження сприйняття упаковок тортів
Команда MCG виконала експрес-дослідження сприйняття нових упаковок продукції замовника.
Мета дослідження
Визначити, як представники цільової аудиторії сприймають нові упаковки тортів у порівнянні з поточними упаковками, в яких представлена продукція на полиці.
Ця мета була розбита на три завдання:
- вивчити асоціативний, емоційний та раціональний рівні сприйняття упаковки;
- оцінити переваги та недоліки нових зразків упаковки порівняно з поточними;
- визначити пріоритетні зразки упаковок для кожного з тортів.
Перебіг дослідницької роботи
Оптимальним вирішенням цих завдань було використання методу hall-тесту — тактильного та візуального тестування продукції представниками цільової аудиторії (ЦА) з формалізованим постфактум інтерв'ю.
Було сформовано квотну вибірку за соціально-демографічними характеристиками, на які були орієнтовані позиціонування замовника, а основним критерієм відбору учасників була частота покупок тортів.
Представники ЦА запрошувалися до спеціального приміщення, де їм демонструвалися зразки упаковок та давався час на ознайомлення. Після цього інтерв'юери опитували учасників з кожної конкретної упаковки, збирали максимально докладне та розгорнуте враження.
Результати дослідження
- Визначено, який асоціативний ряд викликає кожна упаковка.
- Проаналізовано емоційне тло, створюване упаковками.
- Отримано порівняльні оцінки кожного зі зразків упаковок.
- Зібрано рекомендації та побажання аудиторії щодо вдосконалення упаковок.
- Визначено пріоритетні зразки упаковок (ті, які найбільше підходять аудиторії).
Дане дослідження допомогло замовнику зрозуміти, як аудиторія оцінює упаковку його продукції, і прийняти правильне тактичне рішення щодо того, як упаковку можна доопрацювати і в якому форматі її випускати.