Дослідження впізнаваності та іміджу бренду
Замовник звернувся до фахівців Marketing Consulting Group для проведення дослідження впізнаваності та іміджу бренду.
Основна мета маркетингового дослідження — визначення основних складових частин іміджу бренду ЛІГА:ЗАКОН для цільової аудиторії.
Було виділено три основні типи цільової аудиторії: юристи, бухгалтери і керівники компаній. Географія дослідження охоплювала Київську, Харківську, Дніпропетровську, Одеську та Львівську області.
Запропонований метод отримання інформації: телефонне опитування, обсяг вибіркової сукупності: 400 осіб.
Завдання дослідження
- З'ясувати рівень впізнаваності бренду без підказки, порядок називання серед конкурентів, впізнаваність із підказкою
- Визначити рівень користування продуктами ЛІГА:ЗАКОН порівняно з конкурентними продуктами
- З'ясувати, чи є у свідомості споживача відмінності між компанією ЛІГА:ЗАКОН та продуктом «Інформаційно-правова система ЛІГА:ЗАКОН»
- Ідентифікувати відмінності між ЛІГА:ЗАКОН та Liga.net
- Оцінити відмінності атрибутів іміджу порівняно з конкурентами
- Що не до вподоби, складності, проблеми у використанні, причини відмови від користування продуктами ЛІГА:ЗАКОН
Особливістю анкети було використання відкритих питань, питань, які передбачають називання асоціацій, питань із відповідями-пастками. Таке розмаїття інструментів забезпечило одержання великого спектра відповідей і уможливило глибоку інтерпретацію отриманих результатів.
Результати
На підставі проведеного маркетингового дослідження було отримано:
- думку кожної групи фахівців із Київської області та загалом по досліджуваних областях
- думку кожної з трьох груп фахівців
- думку всіх фахівців із кожної області
Замовник отримав інформацію з таких питань:
- якими правовими програмами користуються юристи, бухгалтери та керівники бізнесу
- які продукти компанії ЛІГА:ЗАКОН знають фахівці українських компаній, і якими вони користуються
- які характеристики притаманні бренду ЛІГА:ЗАКОН у свідомості споживачів
- що фахівці компаній знають про бренд ЛІГА:ЗАКОН
- які асоціації викликає у юристів, бухгалтерів і керівників бренд ЛІГА:ЗАКОН (було виділено вісім основних типів асоціацій)
- які недоліки користування продуктами ЛІГА:ЗАКОН
- як називають продукти ЛІГА:ЗАКОН споживачі
- які основні конкуренти у продуктів ЛІГА:ЗАКОН
Замовник отримав звіт у текстовому вигляді з висновками і рекомендаціями щодо роботи над формуванням іміджу серед кожної з груп цільової аудиторії, а також дизайнерську презентацію, в якій було наочно візуалізувано докладну числову і вербальну інформацію.