Комплексне маркетингове дослідження ринку розваг і екстремального виду відпочинку
Замовник: LURANIS LIMITED
Цілі дослідження
- Оцінити привабливість об'єкта «Артзавод «Платформа» в м. Києві для будівництва нового спортивно-розважального комплексу з екстремальними видами відпочинку
- Оцінити ринкові перспективи такого проєкту
Щоб досягти цілей дослідження, було виконано такі етапи робіт
- Оглянуто конкурентів і пропоновані ними види розваг і активного відпочинку в м. Києві та Київській області
- Визначено обсяг цільової аудиторії
- Виявлено споживчі переваги цільової аудиторії для конкретного розташування комплексу, а також визначено оптимальний набір і вартість послуг
У процесі досліджування застосовувалися такі методи
- Кабінетне дослідження в інтернеті
- «Таємний покупець» для аналізування конкурентів
- Кількісні опитування для з'ясування думки цільової аудиторії, а саме вуличне опитування і онлайн-опитування через соціальні мережі
У підсумку дослідження було надано висновки і рекомендації щодо перспективності цього проєкту, зокрема щодо
- Місця розташування
- Цін
- Інфраструктури об'єкта з переліком бажаних атракціонів
- Цінової політики та ключових точок позиціювання об'єкта