Дослідження

Маркетингове дослідження ринку оренди елітної житлової нерухомості Києва

Замовник: Інвестиційна компанія

До фахівців MCG звернулися для здійснення зондувального дослідження ринку оренди елітної житлової нерухомості центральних районів Києва. Замовник хотів краще ознайомитися з нішею здавання в оренду смарт-квартир (площею від 15 до 2025 кв. м.) у форматі all inclusive.

Зосередивши увагу на новобудовах, розташованих у радіусі 15 км від центру Києва, фахівці MCG склали якнайповнішу мапу елітних житлових комплексів із зазначенням їхніх основних характеристик:

  • рік будівництва,
  • сайт,
  • короткий опис позиціювання ЖК,
  • квартирний фонд.

Наступним важливим моментом стало вивчення вартості короткотермінової (день, тиждень) і довготермінової оренди квартир у досліджуваних ЖК. Для цього було зроблено комбінування кількісних і якісних методів. Фахівці MCG склали базу даних актуальних пропозицій з орендування житла різного класу в зазначених ЖК, яку звіряли і підтвердили під час експертних інтерв'ю з ріелтерами, що спеціалізуються на орендуванні квартир у центрі Києва.

Також було обрано декілька важливих для замовника змінних, які впливають на вартість оренди, а саме:

  • сезон,
  • площа квартири,
  • житлові умови.

На основі експертних інтерв'ю та інформації з відкритих джерел було проаналізовано заповнюваність квартир у відсотковому співвідношенні на рік, а також сезонні коливання попиту за останні три роки. Крім того, для оцінювання потенційного змінення попиту в майбутньому фахівці MCG проаналізували динаміку і особливості вітчизняних та зарубіжних гостей Києва за останні роки.

Це дало змогу запропонувати замовникові досить повну інформацію про стан ринку оренди житла преміумкласу в центрі Києва, яку можна використати для втілення інвестиційних проєктів замовника.