Маркетингове дослідження ринку оренди елітної житлової нерухомості Києва
До фахівців MCG звернулися для здійснення зондувального дослідження ринку оренди елітної житлової нерухомості центральних районів Києва. Замовник хотів краще ознайомитися з нішею здавання в оренду смарт-квартир (площею від 15 до 20–25 кв. м.) у форматі all inclusive.
Зосередивши увагу на новобудовах, розташованих у радіусі 1–5 км від центру Києва, фахівці MCG склали якнайповнішу мапу елітних житлових комплексів із зазначенням їхніх основних характеристик:
- рік будівництва,
- сайт,
- короткий опис позиціювання ЖК,
- квартирний фонд.
Наступним важливим моментом стало вивчення вартості короткотермінової (день, тиждень) і довготермінової оренди квартир у досліджуваних ЖК. Для цього було зроблено комбінування кількісних і якісних методів. Фахівці MCG склали базу даних актуальних пропозицій з орендування житла різного класу в зазначених ЖК, яку звіряли і підтвердили під час експертних інтерв'ю з ріелтерами, що спеціалізуються на орендуванні квартир у центрі Києва.
Також було обрано декілька важливих для замовника змінних, які впливають на вартість оренди, а саме:
- сезон,
- площа квартири,
- житлові умови.
На основі експертних інтерв'ю та інформації з відкритих джерел було проаналізовано заповнюваність квартир у відсотковому співвідношенні на рік, а також сезонні коливання попиту за останні три роки. Крім того, для оцінювання потенційного змінення попиту в майбутньому фахівці MCG проаналізували динаміку і особливості вітчизняних та зарубіжних гостей Києва за останні роки.
Це дало змогу запропонувати замовникові досить повну інформацію про стан ринку оренди житла преміумкласу в центрі Києва, яку можна використати для втілення інвестиційних проєктів замовника.