Маркетингове дослідження ринку упакованих сендвічів в Україні
Замовник: «Мантінга»
Для досліджування застосовувалися такі методи
- "Таємний покупець"
- Кабінетне дослідження
- Збирання і аналізування даних
- Аудит у місцях продажу
Базові етапи робіт
- Збирання інформації про виробників упакованих сендвічів в Україні
- Порівняльний аналіз асортименту, цін, типів сендвічів, паковання, технічних умов тощо
- Збирання інформації про виробників упакованих сендвічів в Україні
- Аудит товарних позицій упакованих сендвічів у retail-мережах, а також АЗК
Результати
Замовник отримав інформацію про структуру ринку, асортимент і ціни виробників, роздрібні ціни. Дослідники MCG підготували рекомендації та висновки щодо перспектив розвитку цього напряму.