Комплексний аналіз районів Києва для вибору місця для шоу-руму одягу для собак
Замовник: Montmorency
Перед замовником постало завдання вибрати оптимальне місце для відкриття шоу-руму одягу для собак.
Основне завдання дослідження:
оцінення перспективності районів Києва для шоу-руму.
Перебіг дослідження
Оцінювання перспективності районів проводилося на підставі комплексного маркетингового дослідження:
- аудит місць вигулювання хатніх тварин з огляду на число собак, їх породи (з оціненням потреби одягу для певної породи) і кількості вдягнених тварин
- збирання та аналізування інформації про грумінг-салони і ветеринарні клініки різних районів Києва
Результати
Отримано інформацію про привабливість різних районів Києва для розміщення шоу-руму одягу для собак, і виділено три найперспективніші з них із конкретизацією локацій. Крім того, було надано рекомендації щодо певних маркетингових тактик у разі виходу на ринок.