Комплексне дослідження ринку одягу для домашніх улюбленців
Замовник: Montmorency
Співробітники Marketing Consulting Group здійснили комплексне дослідження ринку одягу для хатніх тварин. Основною метою маркетингового дослідження було обґрунтування перспектив і способів виходу на ринок для компанії, що пропонує якісний і модний одяг для тварин.
Дослідження охоплювало такі етапи
- метод таємного покупця (збирання інформації про товари для домашніх улюбленців на полицях спеціалізованих магазинів)
- напівструктуроване інтерв'ю зі співробітниками магазинів товарів для тварин (продавцями-консультантами та менеджерами)
- експертні інтерв'ю (менеджери, власники магазинів товарів для тварин)
- аналіз текстів і контенту в інтернеті (інтернет-магазини, тематичні сторінки і пабліки у соціальних мережах, сторінки активних представників і лідерів думок із цільової аудиторії)
- кабінетний аналіз прямих конкурентів (українських фабричних виробників і надавачів послуг індпошиття) і їх просування в інтернеті
Результати
- Проаналізовано асортимент і ціни на одяг для собак (котів) у ключових роздрібних мережах Києва, а також інтернет-магазинах
- Виявлено незадоволений попит споживачів і очікування споживачів у сегменті «Середній+», на думку експертів
- Виконано аналіз ринку послуг індпошиття одягу для собак та котів (основні гравці, ціни)
- Здійснено аналіз конкурентів, їхньої продукції, цін, просування
- Виявлено інтереси користувачів (господарів собак і котів), їхнє ставлення до одягу для годованців
- Підготовано рекомендації з оптимальної цінової політики, позиціювання і формування унікального торговельного пропонування, переваг для виходу в сегменті хорошої якості; з комунікативної стратегії у соціальних мережах; з асортименту залежно від пори року з огляду на особливості порід/розмірів собак і котів; з частоти випуску на ринок нових колекцій