Дослідження

Комплексне дослідження ринку одягу для домашніх улюбленців

Замовник: Montmorency

Співробітники Marketing Consulting Group здійснили комплексне дослідження ринку одягу для хатніх тварин. Основною метою маркетингового дослідження було обґрунтування перспектив і способів виходу на ринок для компанії, що пропонує якісний і модний одяг для тварин.

Дослідження охоплювало такі етапи

Результати

  • Проаналізовано асортимент і ціни на одяг для собак (котів) у ключових роздрібних мережах Києва, а також інтернет-магазинах
  • Виявлено незадоволений попит споживачів і очікування споживачів у сегменті «Середній+», на думку експертів
  • Виконано аналіз ринку послуг індпошиття одягу для собак та котів (основні гравці, ціни)
  • Здійснено аналіз конкурентів, їхньої продукції, цін, просування
  • Виявлено інтереси користувачів (господарів собак і котів), їхнє ставлення до одягу для годованців
  • Підготовано рекомендації з оптимальної цінової політики, позиціювання і формування унікального торговельного пропонування, переваг для виходу в сегменті хорошої якості; з комунікативної стратегії у соціальних мережах; з асортименту залежно від пори року з огляду на особливості порід/розмірів собак і котів; з частоти випуску на ринок нових колекцій