Дослідження цільової аудиторії одягу для хатніх тварин у сегментах «Середній+» і «Преміум»
Завдання дослідження
Фахівці компанії Marketing Consulting Group провели маркетингове дослідження аудиторії ринку одягу для годованців (хатніх тварин). Основна мета — визначити особливості споживацької поведінки аудиторії з доходом «Середній плюс» і «Преміум».
Замовник хотів дізнатися, у що і де одягають своїх годованців представники ЦА, а також зрозуміти, наскільки вони зацікавлені в модному брендовому одязі для собак і скільки готові заплатити за нього.
Перебіг дослідних робіт
Методом маркетингового дослідження обрали кількісне опитування з використанням стимульного матеріалу (фотографії моделей ТМ Montmorency) для фіксації безпосередніх емоційних реакцій респондентів. Критерії добору ЦА: повнолітні жителі Києва з доходом вище за середній — власники собак.
Оскільки аудиторія охоплює важкодоступний сегмент жителів Києва, опитування проводили у дорогих бутиках, біля елітних ЖК і в ТЦ, орієнтованих на відповідну аудиторію. У процесі опитувань зібрали приблизно 300 анкет.
Респондентам пропонували відповісти на перелік запитань, а також прокоментувати три світлини, на яких були моделі ТМ Montmorency.
Результати
- Дізналися, яке середнє число собак у ЦА, описали породи собак та їхню потребу в одежі
- Визначили попит на одяг для собак серед ЦА
- Дослідили, як представники ЦА шукають інформацію про одяг для собак, як вибирають місце купівлі, що для них означає шопінг
- Проаналізували, скільки ЦА готова заплатити за брендовий якісний одяг для собаки (за представленими фотографіями товару)
- Оцінили, наскільки для ЦА важливий бренд, виробник одягу для собак, чи важливий для них власний імідж, виражений через одяг хатньої тварини
- Розглянули ставлення ЦА до асортименту товарів і послуг на ринку одягу для собак
- Виявили реакцію ЦА на пропозиції замовника: пошиття одягу для собак із фірмових тканин і відкриття будинку моди для собак
У підсумку замовник отримав інформацію про особливості цільового ядра аудиторії, її очікування та уподобання, поведінку на ринку одягу для собак, а також рекомендації для якнайефективнішої комунікації з представниками ЦА.