Дослідження

Маркетингове дослідження рівня відомості бренду

Замовник: Plarium

Команда Marketing Consulting Group здійснила комплексне маркетингове дослідження рівня відомості бренду Plarium серед IT-фахівців України для компанії Plarium Global Ltd, міжнародного розробника браузерних, мобільних і соціальних ігор.

Короткий зміст цілей дослідження

  • Дізнатися рівень відомості бренду Plarium
  • Визначити характер цієї популярності

Дослідження цільової аудиторії методом опитування проводилося протягом чотирьох етапів

  1. Опитування у профільних вузах
  2. Опитування за допомогою email-розсилання до IT-компаній
  3. Опитування через профільні форуми
  4. Опитування через соціальні мережі

Унаслідок дослідження

  • Визначено рівень ігрової активності респондентів, а також улюблені види ігор
  • Складено рейтинг розробників (українські й міжнародні компанії) за першою згадкою і за згадками з підказкою
  • Виявлено характер обізнаності про компанію-розробника
  • Визначено джерела обізнаності про компанії-розробників