Маркетингове дослідження рівня впізнаваності бренду
Замовник: Plarium
Команда Marketing Consulting Group здійснила комплексне маркетингове дослідження рівня впізнаваності бренду Plarium серед IT-фахівців України для компанії Plarium Global Ltd, міжнародного розробника браузерних, мобільних і соціальних ігор.
Короткий зміст цілей дослідження
- Дізнатися рівень впізнаваності бренду Plarium
- Визначити характер цієї популярності
Дослідження цільової аудиторії методом опитування проводилося протягом чотирьох етапів
- Опитування у профільних вузах
- Опитування за допомогою email-розсилання до IT-компаній
- Опитування через профільні форуми
- Опитування через соціальні мережі
Унаслідок дослідження
- Визначено рівень ігрової активності респондентів, а також улюблені види ігор
- Складено рейтинг розробників (українські й міжнародні компанії) за першою згадкою і за згадками з підказкою
- Виявлено характер обізнаності про компанії-розробників
- Визначено джерела обізнаності про компанії-розробників