Маркетингове дослідження споживчих звичок цільової аудиторії віскі
До фахівців Marketing Consulting Group звернувся представник замовника, виробника міцних алкогольних напоїв.
Мета дослідження — «зрозуміти» свого споживача.
Основне завдання полягало в тому, щоб отримати наративний опис споживчих звичок цільової аудиторії замовника, а також основних особливостей стилю життя споживачів.
Щоб виконати це завдання, було запропоновано провести класичне фокусоване групове інтерв'ю, розбите на відповідні змістові блоки:
- специфіка споживчого вибору міцних алкогольних напоїв;
- типові ситуації споживання цієї категорії продуктів;
- загальні асоціації та очікування від продукту в аудиторії;
- основні особливості стилю життя цільової аудиторії.
Критерієм відбору респондентів на фокус-групу став факт неодноразової купівлі продукції замовника, тоді як за іншими показниками (стать, вік, освіта, матеріальне становище та інше) дотримувалася максимальна різноманітність.
Результати
У підсумку цього дослідження замовник отримав структурований звіт, що складається з таких блоків:
- Спектр основних думок, асоціацій і схем сприйняття бренду, а також очікувань від продукції.
- Список основних сценаріїв першої і повторної купівель алкогольної продукції окремого бренду, перелік головних чинників вибору міцної алкогольної продукції.
- Характеристика практик споживання продукції замовника — формат, поєднання продуктів тощо.
- Опис стилю життя цільової аудиторії: специфіка дозвілля, переваги у проведенні відпустки, особливості культурного споживання (від улюблених кінорежисерів і телепрограм до спортивних команд, які підтримують представники аудиторії) тощо.
- Фідбек до запропонованих замовником варіантів нової продукції.
- Відгуки та рекомендації аудиторії щодо продукції замовника, його бренду, позиціювання.