Маркетингове дослідження сприйняття цільовою аудиторією повнометражного художнього фільму
Замовник: МТК Star Media
Фахівці MCG провели маркетингове дослідження сприйняття українського повнометражного художнього фільму представниками цільової аудиторії.
Основна мета — вивчення реакцій потенційних глядачів на демонстрований матеріал для формування стратегії просування для кінотеатрального прокату.
Перебіг дослідних робіт
Для досягнення мети дослідження було проведено фокусовані групові інтерв'ю. Спочатку респонденти взяли участь у спільному перегляді фільму і тизеру до нього, а опісля в колективному обговоренні постфактум.
Цільова аудиторія визначалася за простими критеріями:
- жінки й чоловіки віком 19-39 років;
- іноді дивляться кіно, для них це спосіб провести вільний час;
- часто відвідують кінотеатри, стежать за тим, що з'являється у прокаті.
Результати
- Вивчено загальні реакції та враження від перегляду демонстрованого матеріалу в аудиторії.
- Розглянуто ставлення аудиторії до головних героїв і музичному ряду.
- Визначено, до якого жанру, на думку аудиторії, належить демонстрований матеріал.
- З'ясовано готовність у аудиторії рекомендувати демонстрований матеріал до перегляду.
- Визначено, чи є вдалою запропонована назва фільму, і отримано широкий спектр можливих назв фільму від аудиторії.
- Виявлено думку аудиторії, наскільки тизер передає демонстрований матеріал.