Дослідження

Маркетингове дослідження сприйняття цільовою аудиторією повнометражного художнього фільму

Замовник: МТК Star Media

Фахівці MCG провели маркетингове дослідження сприйняття українського повнометражного художнього фільму представниками цільової аудиторії.

Основна мета вивчення реакцій потенційних глядачів на демонстрований матеріал для формування стратегії просування для кінотеатрального прокату.

Перебіг дослідних робіт

Для досягнення мети дослідження було проведено фокусовані групові інтерв'ю. Спочатку респонденти взяли участь у спільному перегляді фільму і тизеру до нього, а опісля в колективному обговоренні постфактум.

Цільова аудиторія визначалася за простими критеріями:

  • жінки й чоловіки віком 19-39 років;
  • іноді дивляться кіно, для них це спосіб провести вільний час;
  • часто відвідують кінотеатри, стежать за тим, що з'являється у прокаті.

Результати

  1. Вивчено загальні реакції та враження від перегляду демонстрованого матеріалу в аудиторії.
  2. Розглянуто ставлення аудиторії до головних героїв і музичному ряду.
  3. Визначено, до якого жанру, на думку аудиторії, належить демонстрований матеріал.
  4. З'ясовано готовність у аудиторії рекомендувати демонстрований матеріал до перегляду.
  5. Визначено, чи є вдалою запропонована назва фільму, і отримано широкий спектр можливих назв фільму від аудиторії.
  6. Виявлено думку аудиторії, наскільки тизер передає демонстрований матеріал.