Дослідження

Розвідувальне дослідження телеаудиторії Словаччини

Замовник: Sweet.TV

Міжнародний онлайн-кінотеатр Sweet.TV перед виходом на ринок Словаччини хотів проаналізувати "особливості душі" словацького споживача ТБ-контенту, за чим він і звернувся до фахівців MCG. Для першого етапу було вирішено провести експрес-розвідку із циклу глибинних інтерв’ю серед типових представників цільової аудиторії.

Щоб відповідати критеріям відбору інформант мав:

  1. народитися та вирости у Словаччині, та на момент проведення дослідження також проживати там;
  2. витрачати на перегляд ТБ-контенту (серіалів, фільмів, телепередач тощо) від 10 годин на тиждень;
  3. мати досвід хоча б однієї платної підписки на онлайн-платформи чи стрімінгові сервіси, додаткові пакети від ТБ-провайдерів тощо.

Також для збору повного спектру думок від різноманітних сегментів аудиторії інформанти цілеспрямовано набиралися з різних регіонів та типів поселення, різної статі та віку, з різними звичками та уподобаннями у сфері ТБ-контенту.

Дані, отримані в ході глибинних інтерв’ю, були надані у вигляді  аналітичного звіту, що містить:

  • Огляд типових практик споживачів ТБ-контенту, їх мотивації та самосприйняття.
  • Траєкторії вибору платформ перегляду ТБ-контенту, основних вимог до них, особливостей функціоналу.
  • Розбір ситуації вибору ТБ-контенту, типові вимоги та очікування аудиторії.
  • Критерії престижності ТБ-контенту, характерні для словацького споживача.
  • Опис особливостей сприйняття словацьким глядачем іноземного контенту.
  • Розбір ставлення до дублювання іншомовного контенту.

Розвідувальне дослідження за своїм характером було розраховане на швидку та орієнтовну відповідь, яка дозволяє зрозуміти стан ринку телепродукції у Словаччині загалом, тим самим давши можливість замовнику обґрунтовано вирішувати тактичні завдання під час виходу на ринок. Крім відповідей на поставлені питання, дослідження дозволило підготувати методологічну базу для наступних етапів — кількісного опитування глядачів —, результати яких вже дозволять вирішувати стратегічні питання напрямку.