Розвідувальне дослідження телеаудиторії Словаччини
Міжнародний онлайн-кінотеатр Sweet.TV перед виходом на ринок Словаччини хотів проаналізувати "особливості душі" словацького споживача ТБ-контенту, за чим він і звернувся до фахівців MCG. Для першого етапу було вирішено провести експрес-розвідку із циклу глибинних інтерв’ю серед типових представників цільової аудиторії.
Щоб відповідати критеріям відбору інформант мав:
- народитися та вирости у Словаччині, та на момент проведення дослідження також проживати там;
- витрачати на перегляд ТБ-контенту (серіалів, фільмів, телепередач тощо) від 10 годин на тиждень;
- мати досвід хоча б однієї платної підписки на онлайн-платформи чи стрімінгові сервіси, додаткові пакети від ТБ-провайдерів тощо.
Також для збору повного спектру думок від різноманітних сегментів аудиторії інформанти цілеспрямовано набиралися з різних регіонів та типів поселення, різної статі та віку, з різними звичками та уподобаннями у сфері ТБ-контенту.
Дані, отримані в ході глибинних інтерв’ю, були надані у вигляді аналітичного звіту, що містить:
- Огляд типових практик споживачів ТБ-контенту, їх мотивації та самосприйняття.
- Траєкторії вибору платформ перегляду ТБ-контенту, основних вимог до них, особливостей функціоналу.
- Розбір ситуації вибору ТБ-контенту, типові вимоги та очікування аудиторії.
- Критерії престижності ТБ-контенту, характерні для словацького споживача.
- Опис особливостей сприйняття словацьким глядачем іноземного контенту.
- Розбір ставлення до дублювання іншомовного контенту.
Розвідувальне дослідження за своїм характером було розраховане на швидку та орієнтовну відповідь, яка дозволяє зрозуміти стан ринку телепродукції у Словаччині загалом, тим самим давши можливість замовнику обґрунтовано вирішувати тактичні завдання під час виходу на ринок. Крім відповідей на поставлені питання, дослідження дозволило підготувати методологічну базу для наступних етапів — кількісного опитування глядачів —, результати яких вже дозволять вирішувати стратегічні питання напрямку.