Дослідження ринку, конкурентного середовища та споживчої аудиторії клінік інтегративної та превентивної медицини
Замовник: Synk Medical
Інвестори, які розглядають варіант виходу на перспективні сегменти ринку медицини Києва, запропонували фахівцям MCG «прозондувати» цей напрямок — провести комплексне розвідувальне дослідження ринку превентивної та інтегративної медицини. Замовника цікавили, з одного боку, особливості конкурентного середовища цього сегмента та, з іншого боку, специфіка споживчої поведінки його аудиторії.
Завдання дослідження
- Аналіз українських клінік, які працюють у сегменті превентивної та інтегративної медицини.
- Порівняльний аналіз найбільших клінік за такими параметрами:
- позиціонування;
- переваги;
- послуги та ціни;
- канали просування онлайн;
- рекламний імідж.
- Складання портрета споживача на підставі думки експертів.
Перебіг дослідницької роботи
Для вирішення поставлених завдань використовувалися такі методи отримання інформації:
- кабінетний аналіз відкритих джерел;
- аналіз позиціонування та рекламно-маркетингової діяльності;
- таємний покупець;
- експертні інтерв’ю з активними учасниками ринку превентивної та інтегративної медицини.
Результати дослідження
- Визначено основні тенденції та тренди ринку превентивної/інтегративної медицини.
- Описано специфіку основних гравців ринку: їх позиціонування, спектр надаваних послуг, рекламний імідж тощо.
- Охарактеризовано загальні особливості аудиторії клінік превентивної медицини (специфіка споживчого вибору, формування та усвідомлення потреби, поділ на сегменти тощо).
- Складено стратегічні рекомендації для виведення на ринок такого бізнесу.