Маркетингове дослідження ринку ковбасних виробів в Україні
Замовник: TBWA\ Ukraine
Команда Marketing Consulting Group проаналізувала ринок ковбасних виробів України для ТМ Wudy.
У процесі досліджування було виконано таку роботу
- Огляд ринку в сегменті ковбасних виробів за 2008-2012 рр.
- Аналіз і висновки про ринок ковбасних виробів України за 2008-2012 рр.
- Огляд імпорту ковбасних виробів в Україні за 2008-2012 рр.
- Аналіз і висновки про структуру імпорту за 2008-2012 рр.
- Аудит активних BTL- і ATL-заходів у сегменті ковбасних виробів на час здійснення маркетингового дослідження
- Опитування експертів сфери
Результати
- Визначено частку ТМ Wudy серед імпортних ковбасних виробів
- Визначено відносну частку ТМ Wudy серед усіх ковбасних виробів на ринку
- Підготовано рекомендації з планування рекламних кампаній на підставі виконаного маркетингового дослідження