Дослідження

Панельне дослідження споживачів електроінструментів

Замовник: TEKMAN

Український виробник електроінструментів звернувся до нас з запитом провести нову хвилю дослідження специфіки споживчої поведінки своєї цільової аудиторії.

Завдання нашої команди полягало в тому, щоб вивчити процес вибору таких товарів, як перфоратори, дрелі, болгарки тощо для різних груп споживачів — професійних будівельників, людей, зайнятих на виробництві, та кінцевих споживачів, які використовують інструменти в побуті.


На відміну від попередньої хвилі дослідження, яке починалося з якісного етапу — фокус-груп, цього разу ми обійшлися без якісного етапу, оскільки структура цього ринку та особливості поведінки споживачів на ньому вже добре нам відомі.

Замість цього була розширена вибірка та географія дослідження: до найбільших міст (Дніпро, Київ, Львів, Одеса, Харків) додалися Кривий Ріг, Павлоград і Тернопіль.

Критерії відбору респондентів: чоловіки віком 21–60 років, які регулярно користуються електроінструментами для професійних та/або особистих цілей.

Звіт про цільову аудиторію та ринок електроінструментів: аналіз і тенденції

На основі даних, отриманих під час опитування цільової аудиторії, був підготовлений аналітичний звіт. У нього увійшли:

  1. Портрет цільової аудиторії для b2c (особисте використання) та b2b (для роботи).
  2. Актуальні потреби на ринку електроінструментів і плани ЦА щодо їх задоволення.
  3. Специфіка споживчого вибору товарів на ринку.
  4. Оновлений рейтинг впізнаваності брендів та оцінка їхньої продукції представниками ЦА.
  5. Тенденції споживчої поведінки та динаміка аудиторії.
  6. Канали комунікації з цільовою аудиторією.

Сумарні результати дослідження

Нова хвиля дослідження дозволила актуалізувати дані за основними маркетинговими показниками, такими як впізнаваність, затребуваність та сприйняття бренда тощо. Також була прояснена динаміка ринку "з боку" споживача. Розуміння змін, викликаних пандемією COVID-19 та повномасштабним військовим вторгненням, дає можливість замовнику адаптувати свою бізнес-стратегію.



Для повноцінного розуміння ситуації на ринку та надійного відстеження її змін ми рекомендуємо проводити такі дослідження у форматі моніторингу кожні 1-2 роки (періодичність, що підходить для задач цього проєкту), що включає повторні опитування зі збереженням дизайну вибірки, інструментарію та сезону проведення.