Комплексне маркетингове дослідження ринку весільних послуг у м. Києві
Замовник: TIM Equity
Компанія Marketing Consulting Group провела комплексне маркетингове дослідження ринку весільних послуг у м. Києві.
Замовникові була ;потрібна інформація про обсяг ринку для ухвалення рішення про доцільність запуску проєкту Wedding Hub у Києві, а також про вибір цінового сегмента.
У процесі дослідження використовувалися такі методи збирання інформації
- Опитування дівчат, які у 2015—2017 рр. святкували своє весілля
- Опитування фахівців у сфері організування весіль
- Екзитпол біля київських РАГСів
Результати
- Визначено обсяг ринку в грошовому та кількісному вираженні за два роки
- Здійснено сегментацію ринку, проаналізовано сегменти, що цікавлять замовника— виявлено соціодемографічні характеристики наречених із сегментів вищих за середній
- Показано середній чек і цінову вилку для оплати одного гостя на весільній церемонії
- Проаналізовано частковий обсяг витрат на їжу і обслуговування, алкоголь і декор у загальному бюджеті весіль
- Описано критерії вибору локації
- Розглянуто найпоширеніші послуги під час проведення весілля
- Вивчено особливості організування весіль у м. Києві
- Розглянуто найкращі весільні локації м. Києва
Відшукано відповідь на питання про чинники, за яких запуск нової весільної локації буде успішним.
Результати замовник отримав у вигляді презентації, де весь матеріал, зібраний у процесі масштабної роботи, лаконічно показано у формі інфографіки. Задля дотримання конфіденційності всі дані змінено.