Маркетингове дослідження поведінки споживачів автомобільного пального
Замовник: ПАТ «Укргазвидобування»
Перед замовником постало завдання скорегувати комунікаційну стратегію, а також модернізувати свої АЗС. Планувалося вибудувати тактику інформаційних повідомлень і характер перетворень на результатах, отриманих під час маркетингового досліджування.
Розроблена анкета для опитування містила елементи проєктних методик для вивчення асоціативного ряду респондентів, пов'язаних із діяльністю і продуктом «Укргазвидобування».
Опитування здійснювалося на двох типах локацій Харкова:
- на заправках «Укргазвидобування»
- у місцях скупчення автомобілів, на стоянках і паркуваннях біля торгових центрів
Особливий інтерес становить розроблена фахівцями MCG схема непрямого оцінювання матеріального становища респондента залежно від моделі автомашини і дати її випуску.
Результати
- Було вивчено споживацьку поведінку респондентів щодо частоти і обсягу заправлень автомобіля, залежно від рівня матеріального становища респондента
- Складено рейтинг мереж АЗС/АЗК у м. Харкові (за згадками респондентів без підказки і за тим, які мережі вони називали як такі, в яких заправляються водії)
- Виявлено важливі та другорядні для респондентів характеристики АЗС/АЗК
- Визначено рівень лояльності користувачів до тієї чи іншої мережі
- Визначено готовність респондентів переходити з бензину на газ
- Описано асоціації респондентів з новим логотипом «Укргазвидобування»
- Надано рекомендації з проведення нової рекламної кампанії